-

Hej..

Är lite ledsen just nu.
Har spelat golf med pappa idag, eller bara slått några bollar och ätit lunch, det var kul, för har inte ens stått på en golfbana på typ ett år. Gick golfkurser förut med Linn, men ah.

Men e lite deppig haha, julle ska nämligen flytta och det är bara så himla hemskt, vi bor typ vägg i vägg, och hon hhar vart och är den bästa grannen man kan ha, haha, asså hon var min första bästa vän, och jag har så himla himla himla mycket minnen med dig.. Jag älskar dig så sjukt mycket! Men det kommer bli jätte bra. Men liksom jag kan bara inte se nån annan flytta in i ert hus..:'( Så himla hemskt! Men åh deras hus som dom ska flytta till, eller det är 99% säkert att dom ska flytta, men iaf det är så himla fint! Åh älskar det!
Haha.

Men jag vill lite flytta fast endå inte. HATAR förändringar, som ni kanske förstår..

Kommer sakna kavrnlyckan om jag flyttar, lite specellt, men jag vet jag är konstig, haha!

Men julle och dom har verkligen kollat på hus länge nu, så det var verkligen deras tur nu!

Imon så har jag och amanda bestämt, haha, att vi ska ringa några tjejer, och åka in till stan och köpa kanske lite skolgrejjer, och luncha och så. Ska bli jätte mysigt att vara lite med mina tjejer!!<3<3

Sen på måndag så ska jag nog vara med moa, vi ska kolla på vad vi ska ha på oss och så, haha!

Ikväll, eller snart så ska jag till hanna och dom, jag och vendela, dom ska ''passa'' och eller hanna och linns farmor ska gö det. För föräldrarna ska på fest typ..
Det ska bli kul!

Kram, Isabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0