Frölundatorg

Hej. Idag så skulle igentligen några åka in till stan och möta upp anna och desse och fika eller nått. men så blev det inte för amanda har fått halsfluss, stackars dig gumman, krya på dig! Och så skulle moa skulle köpa skolsaker, så det får bli imon eller söndag eller nåndag,:D Men iaf jag och mamma och vendela åkte till frölundatorg, och jag köpte en skolväska:D, och hämtade bara min klocka, haha, den har vart på lagning nu ett bra tag, men man orkar aldrig hämta den eller så har man glömt papprett typ. Jaja, nu är den här iaf. Haha.
Snart, eller klockan sex tror jag, kommer Helen, Simon, och Moa, på kräftskiva. Haha, nej men på en liiiiten kräftskiva dåå.;)
Ska fixa lite saker nu..

Så ha en kul fredagskväll ikväll!♥

Haha, denna bilden är nog tagen i typ fyran? Haha, sötis moa med lugg!



Lite mer nytagen bild.:D



Hahaha, jag är oseriös.;)

Kommentarer
Postat av: amanda

aw tack gumman , :D <3

2010-08-20 @ 18:45:31
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Moa

Bara så alla vet är ja rätt så oseriös med mitt hår på den sista bilden :-P haha

shit jag har haft lugg!! <333

2010-08-21 @ 20:16:56
Postat av: Anonym

Hahhah, moa!<3

2010-08-28 @ 12:09:19
Postat av: isa

från isa där uppe och här

2010-08-28 @ 12:09:52
URL: http://isaabeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0