Nu blir det film och ben&jerrys

Hej!

Okej jag har väl inte bloggat jätte mycket den senaste tiden, men har typ inga läsare och bloggen är ju likosm så himla ofixad? Jaja, idag så har jag vart lite med mandaa, sen så skulle amanda till träningen och så åkte jag o vendela till hanna,:D Vi typ gjorde milkshake o hoppa lite studsmatta och såg på tv oså, och jag och amand aspela typ ''beach ball'' eller nå grej, och vi e BÄST, seriöst vi klarade 46 eller nått. Vi e bara födda med varinn talang..Haha, nej men.;)

Nu ska jag se på film och käka ban and jerrys glass..♥:D


Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag vet vi äger, vi borde verkligen satsa på den sporten ;) hah finns de ens någon sport som är så eller? :D <3 hhaha loveyooou<3

2010-08-12 @ 17:55:17
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0