Typ sjuk eller nått..

Hej,

Okej, jag vet att bloggen är rörig.. Hehe. Men håller på att fixa men det är nått fel typ, funkar verkligen inte tror det e nått fel med datorn eller nått.
Men iaf, orkar inte berätta allt jag har gjort, men kan ist berätta för er att nu är jag typ sjuk.. Inte så jätte kul men.. Har iaf vart med mamma på slottskogen och fikat, jag är faktigts sjuk! Haha, nej men jag kunde faktigst vara där. Jag satt typ med fem filtar haha, iaf, jag har bara ont i halsen och sådära. Va så himla hes imårse asså..!
Aja, det var mysigt, och nu sitter jag framför datan och jag missar träningen som typ börjat halv fem va? Så himla synd..:(
Men får ju inte gå, måste vila upp mig inför skolan e typ rädd för att bli sjuk man får ju typ nt det nu på högstadit, fy vad jag vill tbx till sexan!!

Men nånting som är kul, haha, ikväll kommer briget jones dagbok, vet inte om det är ettan eller tvåan, men älskar båda, e så himla kul bara, haha, min humor typ.
Så ska se på den ikväll och bar ata det lugnt, och just ska nog göra lite läxor också..:@
Jaja, ska bara berätta att igår på dan var jag med amanda och emma, och sen på kvällen kom julle,moa, och hanna, över för att våra föräldrar var hoss hanna på inflyttningsfest typ. Och tilda julles syrra kom oxå och va med min sy´rra vendela, och så såg vi på film spela en spel haha, och åt pizza. Kul va det!

Hejj då, /isa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0