3:dje advent

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Vart med moa idag, skit kul hade vi såklart!:)♥

Va lite på stallets julmarknad, inne på datan osv..

Igår så var det ju också den hära dagen med fotbollen, det var as kul verkligen, skit gott på Hard Rock Cafè, och frölunda vann med två ett tror jag, haha, så himla roligt.. Det andra lagets klack. Jag dör, asså, det står ju typ 60 människor där, och alla typ står och hoppar, och skricker, och typ bankar i väggen? Så himla töntigt..
Aja, efter den dagen med fotbollslaget, så åkte jag och amanda hem till mig, vi typ va inne lit epå datan, sen så gick vi till kvantum, köpte lite gott, sen gick vi hem till mig och såg på tv och på datan och myste, as kul!:D<3

Måste dra nu, hade bra vi hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0