aj äm sick

Hej alla!
 Detta är så himla jobbigt. Det är jullov och jag är sjuk. Vart det i tre dagar nu, eller asså igår så var jag på kungsmässan på dagen med mamma och syrran. Och så sen på kvällen så var jag men Hanna och Amanda. ♥

Men jag kände mig typ värsta eller ah lite dålig då. Och sen nör dom gick hem så kollade jag min tempen sen och hade väll nånting på 38 grader då men nu ska jag inte tjata om det men har varit sjuk i tre dagar nu. Feber, Förskyld och Ont i halsen. Not Fuuuuuun! Herre gud liksom det är ju nyår imooooon. Jaja jag får väll bli bra idag då.

Njut av sista dynget av 2010 nu. ♥

Har ganska tråkigt. Vilken kul dag det blir ja..


fy o blä


Kommentarer
Postat av: julia

krya på dig! :D <3

2010-12-30 @ 16:25:57
URL: http://juliamm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0