amanda

just went hoooome.

Och hej försten, :) Skön dag idag har det varit, skulle ha slutat kl 15 typ, men blev ist 14.00, sköönt. Så jag Hanna och Amanda gick meh till mig, och så gjorde vi inte så mycket, sen så åkte hanna hem efter typ en timma, sen så var jag då med Amanda och vi gjorde lite olika saker haha.

Hade också engelska prov idag, haha. Det gick inte så bra tror jag inte.. Men just det och så fick vi tillbaka våra SO prov, hade ett fel.. Aja, ganska nöjd.

Imon är det Fradag, och imon blir det en riktigt kul dag. Uppdaterar då! Ha en bra torsdagskväll nu allesammans.;)



Rolig bild..
Vi tävlade om vem som kunde stoppa in hårspännet längst in i näsan..
hahahhahaha not.

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos ! <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-02 @ 18:55:14
URL: http://ammis.se
Postat av: Amanda

HAHAHHAHAHA ALLA SOM LÄSER DETTA!! JA SKULLE SÄTTA UPP MIN TOFFS OCH SÅ SATTE JA MITT HÅRSPÄNNE I MUNNEN OCH SÅ SER DE UT SOM JA HAR DE I NÄSAN MEN DE HAR JAG INTEEEE :D

2010-12-02 @ 19:15:27
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: yes sötnos :)



Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod 100 st vinner varje dag :D. Jag vann faktiskt en igår :D Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-02 @ 20:34:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0