Bowling

Heeeeej!

Idg var det först skola, kom hem för typ en timme sedan? Iaf, skrev nog inte igår, men då var jag iaf med Amanda, vi hade sketa kul, såklart, som vi alltid har, vi var mest inne på facebook, :)
Sen så körde vi hem Amanda och åkte sedan och hämta Hanna och så körde vi hem till Moa och dom, och så åt vi och våra mammor, och min syrra och moas brosha.:D Det var kul och mysigt!:)
Sen blev det då Despan, (desperate houswives) :) Så det var en jätte mysig och kul tisdag!:D
Idag då så ska jag inte göra något speciellt förutom att klassen ikväll ska till Star Bowling heter det va? Och iaf Bowla då, och ja ha lite kul sådär, äta lite gott också säkert.

Ajjaaa, nej men det blir kul, ska gå nu, kramzi


Kommentarer
Postat av: frida sjöholm

Allt bra med dig idag? :) Följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-08 @ 16:37:44
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: hanna

"VECKANS BABE" FINNS HÄR PÅ MIN BLOGG! :) KIKA IN!

2010-12-08 @ 17:33:43
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0