Helgen

Heej bloggen!! Förlåt för att jag typ inte harr uppdaterat någonting, men har typ inte hunnit och viljat i helgen så mycket, sorryy.

Men här kommer min helg:

Fredag, skola, och klockan typ 5 så åkte jag och köpte sushi och lite godis och åkte hem till moa så åt vi det, och sov över och massa! Jätte mysigt och roligt, löööve you!!
Lördag, är hos moa, och är också med amanda en liten stund senare och träffar då Paulo Ropberto i Kvantum! Coolt coolt coolt!!
Sen ser jag med min familj på Robinson, och min Favorit Eric vinner!! Så sjukt bra!! Helene var också en värdig vinnare tycker jag. Men inte Mats tycker jag.. Dom jag tyckte var värdiga vinnare, Eric, Elin, Daniel, Helene, lite Bang(tyckte han var vääldigt konstig där vid middagen?) och lite Sara, och så tror jag inte att det var bågon mer.. :)
Söndag, Idag, så har jag varit med Amanda, vi tog en heldag och åkte och julshoppade. Skit mycigt, och det behövdes verkligen.. Eller ja.. Eller asså jag hade typ redan köpt allting men skulle kolla på jul och nyrs kläder också!:D Så jag köpte en present, och lite grejjer på h&m till mig själv, och så la jag undan en klänning på Gina.. Skönt! Mamma ska nog hämte den imon då!:D Aja, det var iaf jätte mysigt, och amanda köpte också väldigt mycket, och så åt vi på espresso house, gött.


Nu ska snart jag och min familj klä granen!:D


Ha det bra så länge!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0