igåår

Hej, och godmorgon för min del.

Lite halvångest nu asså vakna halv två. Gillar inte som typ fjorton timmar, känns som om man sover bort dagen, men jaja..   Var nog också kánske för att jag höll på HELA dagen igår.

 Började med att jag trodde jag började 20 över nio, och så är klockan 7 över typ, och så kollar jag och så börjar jag tio över fick stressa till skolan, och efter skolan så åkte jag och amanda till stan, nordstan, för att träffa Kenza, fick stå i kö i typ en och en halv timma.. Och så träffade vi Lovisa, Alicia och Louise där, så stog vi i kön med dom, kom entligen fram;), och så kramas vi, tar bild, och så får man en bild på henne, och så skriver hon på den typ Till Isabel(namnet på personen asså) kram Kenza, eller nått sånt.:D Det var as kul, tog också en bild med Amanda, Kenza och mig, alltså hon är verkligen också hur söt som helst!! Verkligen den bästa bloggaren, tycker jag. Sen så kom Amandas pappa och körde hem oss, och så var jag hemma i typ fem minuter, sen så kom Hanna och Hannas pappa och hämtade Amanda, sen mig, och så körde han oss till Isak, där var också Tilde, där såg vi på två filmer, kanske inte riktigt såg på den andra men, haha, och så var vi inne på datan och massa, det var as kul och mysigt!:D
Sen så kom Hannas mamma och hämtade oss, och så körde hon hem mig, och amanda och hanna då..;) Haha. Och så kom jag la hem vid kvart i elva eller nått. As kul dag, men höll också på hela dagen, var nog därför min kropp var vääldigt trött? Haha, ska till Annelie och Anders, (mamma och pappas kompis) snart, elelr ah klockan fyra, på nån grejj, så måste fixa mig snart, puss.

Ha det bra, oj shit lång text? Haha.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0