MÅNDAG

heej, förlåt uppdaterade inte igår, men orakde och hann typ inte.. Åkte iaf på dagen pulka med Moa, Emma, isak och Emma, :) Sen så kom jag hem, och så efter typ en timma eller nått, så åkte min familj till Mormor och Morfar, med också då Hanna och Linn, (kusinerna) och deras föräldrar dåå. :)

Idag så var det ju då skola, det gick braa, och sen så kom jag hem, måste öva på franska läxan NU. Men orkar inteeee. Så himlans jobbigt.. Jaja, ska göra det snart..

Ha en bra måndag nu allihopppa!




Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Nu har jag utsett vinnaren i dagens blogg! BLEV de du? De kan du gå in och kolla.



Om du inte blev de denna gång kan du alltid anmäla dig igen och ha chansen att bli de nästa gång



LYCKA till sötnos <3

2010-12-07 @ 05:04:03
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0