Torsdag

Hej, idag så var det vanlig dag i skolan, det var helt okej alltså.:)
JULIA TYCKER SÅ HIMLA SYND OM DIG, DU BLIR SJUK NU NÄR DET BARA ÄR NÅGRA DAGAR KVAR OCH DU SOM HAR LÄNGTAT SÅ MYCKET, KRYA PÅ DIG.

Haha. Ja. Och imon så blir det jätte kul, också, alla tjejer i min gamla klass ska nämligen åka och jul shoppa, eller, ja, jag fick typ reda på det igår. Och så tror jag inte alla vet det en, så vi måste prata med dom imon..!!

Sen blir resten av helgen också kul!:D

Ha det bra så länge!;)


Kommentarer
Postat av: julia

ÅH TACK !! men jag var hos doktorn och jag hade inte halsfluss.. Hade ju prickar i hela halsen euuuuwww.. men det var inte halsfluss, men mamma äsger att jag inte får gå till skolan imorgon men jag får hänga med er till stan iallafall!! så jag kan ju möta er på bussen imon. Men säg helst inte så någon lärare hör att jag ska åka med er. :D <33

2010-12-09 @ 17:00:22
URL: http://juliamm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv:Japp :)



Haft en bra dag?

2010-12-09 @ 17:17:50
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0