Kungsmässan med den bästa!<3

Hello..  Idag så har jag vart på kungsmässaan med mooooa,:D(Y)!♥♥
As kul var det, men köpte typ ingenting.. Eller mat, och typ ''slush'' elelr vad det nu heter.. Och robyns nya skiva.. Men moa köpte iaf inte heller nått mer en mat o godis o dricka. Men seriösts det fanns inget! Eller jo, visst, det var ju fint oså, men inget wow.
Men det var iaf as jätte kul, och jag älskar dig moa, du är bäst!!<3<3
Vi ska också ha ''gäster'' snart så det blir kul!!:D Julles familj,hannas,och en annan:D.
Och igår va nej jag orkar inte berätta! Haha.
Men jag ska nu iaf försöka få riktig årdning på bloggen.

Vi ses,
Får bli bilder från google, vi tog nämligen inga bilder där..:S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0