Pepparkakor!♥:D

Hej! Slutade klockan typ halv 4 idag, och vi började typ klockan kvart över 11, så det var en ganska skön dag, men Amanda (lj), var sjuk så det var lite tomt.. Miss you! Och krya på dig Gumman!!

Men sen när jag kom hem så efter en stund så gjorde jag, mamma och Vendela, min syster, pepparkakor!:D<3
Det var jätte mysigt! Haha vi satte på lite julmusik också, seriöst, finns det nånting bättre en julen? Jag tycker inte det!!


Bilder tagna från Google.se.




























Tycker ni om julen eller är det bara jag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är inte den enda som ÄLSKAR julen, jag ÄLSKAR den också verkligen! tack så jätte mycket :D<3

men hah isa förlåt mig för att jag kastade den snöbollen på dig idag du vet efter bamba typ i nacken nästan.. förlåt har värsta dåligt samvete. <3 loveeeeee you

2010-11-23 @ 17:55:02
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0