SuneDagen

Hej!

Shit. Imon är det Sune Dagen på vår skola, alltså en dag när man ska klä ut sig till 50-60-7-80 tal typ. Det låter ju kul och det är du så såklart, men vi ska dansa. Bugg. Inför hela högstadiet. Fast endå alla ska dansa då men, men så är det så att två dans par från varje klass ska vara med på en danstävling. Två par från varje klass och vi röstade fram i vår klass. Och så blev det jag. Så imon så ska jag dansa inför typ hela högstadiet, herregud! Haha. Önska mig lycka till!!

Så nu har jag kollat lite vad jag ska ha på mig och så. Men det kommer bilder!! Hihi. Ha det bra så länge!!

Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Kul det låter! =)

2010-11-27 @ 19:28:29
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0