Gissa!

Hej, GISSA var jag är nu?


?????????????????????????????????????????????????????????

Haha, okej kanske inte så jätte svårt? Nej, men jag är på min baksida! Det är jätte mysigt och natureligt! Det kom precis en spindel farande och landade i mitt knä! Och den kom från luften!! Haha, jag blev inte så rädd, men jag hoppas ingen såg mig när jag gjorde några hastiska rörelser med mina armar..Hehe..
Men iaf, det är jätte mysigt här, och jag bara liksom gjorde det, haha! Och jag fryser typ inte heller! Jag tog nämligen ut täcket och hela köret, så jag är väldigt förberedd för det värsta.

Men iaf nu ska jag byta samtalsämne, imon så ska kanske jag och några tjejer åka in till stan och träffa desse och anna!:D Haha, vi saknar dom så sjukt mycket!! Shit asså, våra lilla snobbar... Haha, nej då, dom är verkligen inte snobbar, dom är helt underbara!! Haha, Vi saknar dom SJUKT mycket, och det skulle vart så himla kul och träffas imon!! Längtar!!!!

Okej, jag har sjukt mycket läxa så jag måste sätta igång,:(
 Men ajja, Kramis!<3


Kommentarer
Postat av: amanda

hah gud va söt du är: så kom de en spindel farandes alldelles nyss, jag blev inte rädd alls typ.



i looooove yoooou <3333

2010-10-07 @ 21:28:29
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0