Halloween

Godmorgon på er!

Så himla sjönt med loooooooov nu! Och det blir en perfekt första heldag på lovet idag, och cirka en timma har jag match, kuuul, tagga! och ikväll blir det Haloween fest hemma hos Amanda h, men Victoria och Amanda har det tillsammans, så bli så himla kul! Klär väl ut mig i något svart och med mucket smink!

Jag och iaf också namnsdag idag!:D Lite kul faktigt, liksom har inte tänkt på det men har jag namnsdag på Halloween??:D Jag heter ju Isabel, men mitt namn finns inte med i allmännackan så jag har min namnsdag idag, alltså på Isabella.:D

Ska snart fixa iordning mig inför matchen,
Vi görs senare.♥

Hoppas ni får en glad och bra Halloween!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0