Klä ut sig:)

Hej, sorry för dålig uppdatering!!

Jag kom hem frånn skolan för ett tag sen, och nu så tittar jag på tv, och är inne på datan.(:
Ska nog stänga av, och läsa lite NU snart.:D

Men det är ju Halloween snart! Så himla kul endå haha, på lördag va? A tror det, och då så ska jag iaf på Amandas och Victorias fest, ska bli kul, älskar när typ alla klär ut sig och så, värsta cool stämmning? Erkänn?

Ajja, men det ska bli jätte kul, och imon är det fredag och det blir en bra dag!:D<3

Men jag uppdaterar imon igen, tror jag ska iaf försöka!!:D<3



Shit vad jag tycker att jag fick till en bra bild, asså en bild som passar till inlägget, haha. Nej, men, här är vi i våras när vår skola, typ mellanstadiet har utklädningsdag, och nån vinner och så. Och jag,Amanda lj,Amanda h, och Lovisa var Pussycat Dolls!! På bilden är Lovisa,jag,Desiree,hanna, och amanda lj, så alla var ju inte med på bilden.:( Men men, det var iallfall en as kul dag. Fast man blev ju lite sur, vi fick inte en enda röst?!?!?!!? Lågt-.- Hahhahaha, nej då tjejer, eller klassen, loove you!!:D<3333333333333333333333333333333


Och här är en sån himla fin bild på Hanna och Desse!:D<3333
Love you all!!!!!!!!<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emma

haha, joo det fick ni väl?

2010-10-29 @ 19:41:37
Postat av: isabel

Haha, nej! inte en enda, alla ba: vi trodde alla rösta på er, oså, blabla, bullshit!

Hahahah, skojja(L)

2010-10-30 @ 11:47:34
URL: http://isaabeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0