Bild från i somras..<3<3

Hej!

Idag så slutade vi typ 20 över två, tror jag?
Aja, det var iaf ganska kul i skolan, och så blev det helt koolsvart i korridorerna när stömmen gick?? Haha, strömmen gick faktigst och det var ganska kul!(:

Om nån timma ska jag och mamma till Chili, och nu så mååste jag öva till engelska provet vi har på Fredag.-.-

Ha det bra så länge!♥


Åh, det var så himla kul!! Verkligen ett minne för livet, hör är jag amanda och anna innan Gothia Discot i somras, moa och emma som kom senare är tyvärr inte med på bilden, men här gör vi iaf iording oss hos mig!♥
Sen träffade vi ju också flera goa tjejer som vi kände på discot.

Synd också att bilden är ganska suddig och anna syns inte så bra. Och att vi inte tog mer bilder..!! Men men, ´hoppas nästa år blir minst lika bra!!:D<3




Kommentarer
Postat av: jonna

tack så mycket!

2010-10-19 @ 20:21:15
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: anna

ÅÅ ja saknar govt! <3

2010-10-23 @ 11:40:33
URL: http://onlyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0