Hej

Hej, jag vet har inte uppdaterat på hurlängesomhelst!
Förlåt men jag vet inte jag har kanske inte orkar eller hunnit.


Jag har iaf Fyllt tretton! Och vart i Spanien med julia!

Allt det har varit jätte kul! Allt är bra nu och skolan är okej.

Idag så ska jag nog vara med kompisar, men jag väntar på amanda, men hon e typ på och kollar på en iphone!:D
Men jag har lust att gå på bio eller nått.. Vi får se.:D<3
Aja ska ringa amanda klockan 3, och mamma och vendela kommer hem typ nu, och då kanske vi åker och äter lunch eller nått, dom har nämligen vart på vendelas ridning. Ajja, vi hörs.♥:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar : äär du!

2010-09-26 @ 08:38:54
URL: http://onlyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0