Hösten är här, och jag älskar det!

Hej! Idag är mitt humör på topp! Iallafall just nu, haha.
Mamma fyllde år idag så åt precis middag och så firade vi mamma lite och gav henne presenter och så.
Nu sitter jag i soffan, och a, gör inte så mycket, har typ lite NO läxa tills imon, så måste nog göra lite snart..
Idag så har jag vart i skolan och annars inte gjort så mycket, men hösten är verklligen häär och jag älskar det!
Det är så himla mysigt! Och på hösten så fyller jag alltid år, och brukar åka på semester, och älskar dofterna, och färgerna, och det finns typ inget bärttre än att träna fotbollsträning i höst myset på kvällarna!!
Haha, åh älskar det allt blir så kallt, och mysigt!
Haha,

Så hösten, ett stort plus!

här kommer en bra grejj också med hösten haha



HAHHAHA, jag kommer nog lägga upp några sådana i veckan, men såklart, visst är det så himla mysigt med mysiga filmkvällar! Hittade inte världens passande bild, men den får duga!

Okej jag måste gå nu, Lägger nog in nått inlägg imon, Ha en mysig onsdagskväll nu!♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar de också! Så sjukt mysigt!!

2010-10-03 @ 10:10:25
URL: http://juuulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0